zaterdag 30 juni 2012

Review blush Catrice.

Vandaag kocht ik de Catrice blush. In de kleur 050 Apricot Smoothie. Wat een mooie blush! Ik testte hem vandaag voor het eerst.

Zoals jullie kunnen zien is het een duo blush. De linkerkant is mat en de rechterkant heeft shimmer. Het is een soort perzikkleurtje met een donkerroze kleur. Ik vind het echt een heel mooie blush! Het pigment is best oké voor zo'n prijsje. Nouja, dit is wat ik er vanaf kreeg door met mijn vingers over de blush heen te gaan.



 
 Het is niet geweldig, maar voor mij is het genoeg. Ik houd zelf namelijk van een klein beetje blush dus dit is voor mij perfect. Ik snap dat deze blush voor veel mensen niet goed is omdat het pigment niet geweldig is. Deze blush kostte € 3,99 en is te koop bij het Kruitvat. Ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden en bedankt voor het lezen. Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten