zaterdag 30 juni 2012

Eerste post.

Hey, ik ben Femke en dit is mijn blog. Vandaag heb ik besloten op om deze blog te maken. Ik heb er erg lang over getwijfeld of ik het wel of niet zou doen. Maar, ik heb er een gemaakt! Wat kunnen jullie op deze blog verwachten? Op deze blog kunnen jullie verwachten dat ik elke dag een blogpost probeer te maken, en er regelmatig een video op komt. En verder nog dingen zoals unboxing van de glossybox bijvoorbeeld. Ik ben daar namelijk abbonnee op. Waarom ik deze dingen op mijn blog wil zetten is omdat ik het zelf ook heel leuk vind om naar bijvoorbeeld shoplogs, diy of kookvideo's te kijken. Dus die dingen wil ik ook gaan doen. Ik probeer om zo orgineel mogelijke dingen te maken en te posten zegmaar. Ik zal wel gaan stoppen met schrijven anders wordt het te veel, haha. Bedankt voor het lezen van mijn eerste blogpost, en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden! Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten